poniedziałek, 14 marca 2011

wiosna na talerzu

Moje weekendowe milczenie spowodowane jest tym, że byłam w domu, a co za tym idzie, miałam wolne z gotowania ;) Tam w kuchni króluje moja mama i siostra, a mi przypada w udziale degustacja :)
Ale dziś z powrotem w Łodzi. A tu wiosna! I pracowity dzień: zakupy, wiosenne porządki, obiad, zajęcia. No właśnie, obiad - coś szybkiego i zdrowego. I z rukolą, bo od dawna miałam na nią ochotę.


Makaron z brokułami i rukolą

* makaron razowy rurki
* 1 mały brokuł
* 1 mała cebula
* 1 ząbek czosnku
* 150 g śmietany 12%
* garść rukoli
* łyżka oliwy
* sól, pieprz, chili

Makaron i brokuły ugotować. Na patelni z łyżką oliwy zeszklić cebulę z czosnkiem. W garnuszku podgrzać śmietanę z przyprawami, dodać cebulę i czosnek oraz ugotowane brokuły. Sos wylać na makaron, na wierzchu położyć świeżą rukolę. Smacznego!

2 komentarze:

  1. oooooooo ale fajne i zielone :)
    ja robię coś bardzo podobnego, ale bez rukoli, za to dodaje do sosu gałkę muszkatołową. Duuuuuuużo gałki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. No faktycznie wiosna!:) Wręcz jej wybuch!:)
    Bardzo super danko.:)

    OdpowiedzUsuń