niedziela, 20 stycznia 2013

taka niedziela

Niedziela zaczęła się od tego, że u Majki przeczytałam o Duolingo, no i do południa nie mogłam się oderwać, ćwicząc swój zaniedbany ostatnimi czasy niemiecki. Polecam, świetna zabawa i nauka języka w jednym.

Potem siłownia (ostatnio się wkręciłam i naprawdę o wiele lepiej się czuję, dostarczając organizmowi takiej codziennej dawki ruchu) i właściwie dopiero przed chwilą wróciłam. W lodówce pustki. Nic oprócz jednej cukinii i jajek.

Z pomocą przyszedł blog love affair on a plate.


I tak oto powstały

PLACKI Z CUKINII

Składniki:

1 cukinia
sól, pieprz, papryka chilli
tymianek
jajko
1/3 szklanki mąki pełnoziarnistej
oliwa

Cukinię umyć (bez obierania), zetrzeć na tarce, dodać przyprawy, jajko i mąkę. Wymieszać, smażyć na oliwie.

Podałam z sosem czosnkowym (jogurt naturalny, wyciśnięty ząbek czosnku, sól, pieprz).

Mniaam.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz