środa, 6 kwietnia 2011

czasu brak. coś słodkiego.

Wiem wiem, dawno mnie nie było. Ale ostatnio naprawdę kompletny brak czasu na to, żeby porządnie zjeść, a tym bardziej porządnie ugotować. Mam nadzieję, że niedługo się ogarnę, a tymczasem szybka i dietetyczna słodka przekąska (przypomniał mi się stary przepis, który znalazłam będąc na diecie Dukana, ale nie pamiętam już gdzie).


Czekoladowe kanapeczki z kremem waniliowym

Biszkopt:
*2 jajka
* 2 łyżki mazeiny
* 5 łyżek otrąb owsianych
* 1 łyżka kakao
* 2 łyżki serka homo
* łyżeczka proszku do pieczenia
* 4 pokruszone tabletki słodzika

Krem:
* 1 serek homo
* 2 łyżeczki żelatyny
* kilka łyżek mleka
* kilka kropli aromatu waniliowego
* 2 pokruszone tabletki słodzika

Składniki na biszkopt wymieszać, wylać na blaszkę wyłożoną papierem do pieczenia i wstawić do piekarnika na ok. 20 minut w 180 stopniach. Serek wymieszać z aromatem i słodzikiem. W garnuszku podgrzać mleko, rozpuścić w nim żelatynę i wymieszać z resztą masy. Masę schłodzić w lodówce aż zgęstnieje. Wystudzony biszkopt pokroić w parzystą ilość kawałków. Pojedynczy kawałek przełożyć masą i przykryć drugim kawałkiem. Smacznego!

2 komentarze:

  1. Ja właśnie rozpoczęłam dietę DUkana.. Ciacho wygląda bardzo apetycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. na bank pyszne, ale takie zdradliwe. Zanim przeczytalam tytul to myslalam ze to jakis pumpernikiel z serkiem :)

    OdpowiedzUsuń